Dan 2
Nakon prvog dana i početne euforije došao je drugi dan. Na sreću francuzi su dobro raspodijelili dozu euforije i na drugi dan. Ono što je bilo pred nama je upoznavanje s osnovama Intenzivnog programa te s samim zadatkom koji nas očekuje. Predstavljanje zadatka bilo je bez previše detalja i nije plijenilo previše pozornosti. Zanimljiv je bio trenutak kada su se ljudi odjednom zabrinuli i počeli gasiti torente (iz dvorane se moglo na par mjesta čuti „nisam ja“), a razlog nagloj promjeni raspoloženja bilo je nenadano prisustvo dvojice policajaca.
Dvojica policajaca su bili prisutni iz drugog razloga. Naime, voditeljica projekta je opširno i zastrašujuće objasnila da su oni ovdje kako bi predali dokazne materijale poslane od strane Interpola i Europske komisije kako bi se nad njima provela istraga. Stick s dokaznim materijalima u zapečaćenoj vrećici je bio predmet ostatka predavanja. U suštini, predavanje se bavilo odgovorom na pitanje što biste učinili s tim stikom; ne, odgovor nije „zaštekali bi ga u kompjuter“.
Nakon što je zapečaćeni stik napustio prostoriju uzbuđenje se nastavilo lutrijom u obliku raspodjele u internacionalne timove. Bilo je dosta „naaaaa“ i „jesss“ zvukova u dvorani, no u konačnici svi su imali svoje timove. Hrvatska je u svakom timu bila predstavljena s jednim ili dva studenta.
Nakon loto izvlačenja, imali smo priliku upoznati se s članovima tima koje smo dobili te podijeliti s njima svoje snage i slabosti.
Nakon ručka došlo je vrijeme da se bacimo na googlanje teme koja nam je bila dodijeljena tijekom lutrije. Teme su uglavnom bile zanimljive te je naš zadatak bio utvrditi koliko te teme utječu na europu i u kojoj mjeri. Za dobivene teme timovi su krenuli s naprednim googlanjem po sporom internetu te su svoje rezultate imali spremne „by 4:00 pm SHARP!“ od čega su tri tima svoje rezultate imali priliku i prezentirati.
Intenzivni program se nastavio "Intezivnim Party-em“ u „Le Palais de la Biere“ (Palača Pive) ili na hrvatskom "raj za hrvate“.
Dokaz hrvatske dominacije bio je vidljiv nekoliko trenutaka kasnije, kada su zauzete strateške pozicije ispred 120 litara pive i za stolom s mesnim proizvodima.
Boris i djevojke su eksterno pozicionirali hrvatsku svojim umijećem rezanja kobasa i kruha, dok su momci bili zaduženi za kreiranje opće opuštajuće atmosfere. Rezultati su bili očiti, pošto se prostorijom moglo čuti „živjeli“ u velikom broju naglasaka.
Hrvatska nastavlja svoj pohod na eDiscovery 2013 i sutra :)